Der kan være flere årsager til at du ikke har modtaget din ordre endnu.
Efter du har lagt din bestilling på en ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse. Du hører igen fra os, når vi har pakket din ordre. Herefter vil du modtage en besked fra valgte pakke leverandør med en leveringsbeskæftigelse og dit track & trace nummer, så du kan følge din pakke på fragtfirmaets hjemmeside.
- Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
- Har du ingen ordrebekræftelse fået? Har du mon tastet den korrekte mailadresse?
- Tjek om du har bestilt en vare, som er markeret som en ”Pre-order” – det vil fremgå i titlen på produktet samt med en markering på forsiden. Hvis du har bestilt en vare, som er på pre-order, så vil din ordre først blive afsendt, når denne vare er kommet hjem.
- Har du bestilt en ordre i forbindelse med et stort SALE eller Black Friday, så skal du påregne en længere leveringstid. Vi skal nok afsende din ordre hurtigst muligt.
Kan du ikke finde årsagen i en af de øvre punkter, så kontakt os på info@noyocare.dk eller her så vil vi hurtigt få undersøgt problemet.